Pages

Münih Belediye Başkanı Christian Ude Zeytinburnu'nda Sarıgül'e destek verdi.



Münih Belediye Başkanı Christian Ude Zeytinburnu'nda Sarıgül'e destek verdi.
Zeytinburnu'nda yurttaşlarına barış, özgürlük, insan hakları, demokrasi ve sevgi söylemleriyle seslenen Mustafa Sarıgül güzel haberlerle alandaki toplanan yurttaşlarına büyük sevinç yaşattı.

İstanbul'da dönüşüm zamanı geldiğine vurgu yapan Sarıgül "İstanbul'da sevgi kazanacak. Artık 'ben öyle dedim böyle olacak' devri bitecek" dedi. Zeytinburnu'ndaki alanda İBB Başkanlığı Adaylığı'nı açıklayan Sarıgül'e Münih Belediye Başkanı Christian Ude'de destek verdi.

Ude "tam 40 yıldan bu yana bu güzel şehri, şehrinizi seviyorum ve saygı duyuyorum. Bu sevgiye karşılık daha demokratik bir kent için de Mustafa Sarıgül'ü istiyorum. Ben Mustafa Sarıgül'ü uzun yıllardır tanıyorum. Münih ve Şişli kentleri de birlikte çalışmaktadırlar. İstanbul Şişli'de Willy Brant anısına yapılan anıtın açılışıyla başlayıp şimdi karşılıklı olarak öğrenci değişimi yapmaktayız. Bu sebeple biliyorum ki Mustafa Sarıgül hem ekonomik anlamda hem sosyal yaşamda hem de farklı inançlara kucak açan bir anlayışı temsil ediyor. Metropol kentlerin buna ihtiyacı var. Gelecek yıl her yıl yaptığım gibi İstanbul'a geldiğimde sevgili dostum Mustafa demeyeceğim, artık İstanbul'un Sayın Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül demek istiyorum." dedi.
Mustafa Sarıgül Fan Sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz