Pages

Sarıgül, İktidara Hazırlık Merkezi'nin Açılışını Yaptı

Büyükçemece İlçesinde İstanbul Büyükşehir İktidara Hazırlık Merkezi açılışını gerçekleştiren Mustafa Sarıgül açılışta yapmış olduğu konuşmasında;
"... bütün yurttaşlarımın şunu bilmesini arzu ediyorum ki bu kapı hak kapısı, hukuk kapısı, adalet kapısı. Bu kapı ötekisi olmayanların kapısı. Bu kapıdan içeriye giren yurttaşlarımız bilecekler ki mubarek ramazan ayı da bizim, muharrem ayı da bizim. Bu kapıdan giren bütün yurttaşlarımız bilecekler ki başı açık olan kardeşimiz de bizim başı kapalı olan kardeşimiz de bizim." dedi.

Açılışta toplanan kalabalığa konuşan Mustafa Sarıgül;
" Burada bulunan yurttaşlarıma söz veriyorum, bütün yurttaşlarımın haklarını, hukuklarını sonuna kadar koyacağım. Bize oy veren yurttaşlarıma sesleniyorum CHP yi seçen, bizi tercih eden hiçbir yurttaşımız bir gün bile pişman olmayacak.
Buradan şunun sözünü de veriyorum ki Ak Partiye oy veren yurttaşlarımızında haklarını sonuna kadar koyacağım.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde görev yapan binlerce arkadaşıma sesleniyorum. Hiç bir arkadaşımın siyasi görüşünden ve siyasi tercihlerinden dolayı aşı ve işi ile oynamayacağım.  Ocakları söndürmeye değil ocakları kaynatmaya geliyoruz." dedi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz