Pages

Sevilay Yükselir: Gülen'den Sarıgül'e adaylık desteği


Sevilay Yükselir: Gülen'den Sarıgül'e adaylık desteği
Sevilay Yükselir: "1 yıl önce yazmıştım. Cemaat'le CHP arasındaki yakınlaşmanın sebebi Mustafa Sarıgül"

Dershanelerle başlayan ve MGK belgelerinin sızdırılmasına kadar uzanan AK Parti / Cemaat tartışması devam ederken, hükümete yakın Sabah Gazetesi'nde yazarlık yapan Sevilay Yükselir'den hayli ilginç bir yazı geldi.

CHP / CEMAAT YAKINLAŞMASININ NEDENİ SARIGÜL
AK Parti ile Cemaat arasında gerginlik devam ederken, Cemaat/CHP yakınlaşmasını yorumlayan Sevilay Yükselir, "1 yıl önce Sarıgül'ün Fethullah Gülen'den destek sözü aldığını" yazdı.

GÜLEN'DEN SARIGÜL'E ÖVGÜ DOLU SÖZLER
Sevilay Yükselir ayrıca ilginç bir ayrıntıyı da köşesine taşıdı. Yükselir'in iddiasına göre Fethullah Gülen Sarıgül'e şunları demiş: "Mustafa seni oğlum gibi severim. Korkma çık aday ol. Arkanda biz varız"

İşte Sevilay Yükselir'in yazısındaki o bölüm;

"Cemaat Sarıgül'den ötürü CHP'yi seviyor. CHP de Sarıgül sayesinde yakaladığı bu ilişkiyi en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyor. Bu konuda sonuna kadar iddialıyım. Eğer varsa Sarıgül'ün bu yazdıklarıma bir itirazı çıksın desin ki; "Hayır benim cemaatle böyle yakın bir ilişkim yok!" Ve "Hayır Fethullah Gülen'le hiç görüşmedim. Ondan destek almadım. O bana katiyen 'Mustafa seni oğlum gibi severim. Korkma çık aday ol! Arkanda biz varız' demedi" desin! Bakın şuracığa yazıyorum. Sarıgül bunu diyemeyecek. Çünkü yazdıklarım kelimesi kelimesine gerçek"

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz