Pages

Sarıgül Pendik'te

Sarıgül Pendik'te
Sarıgül Pazar günü Pendik'te yurttaşların yoğun ilgisi ile karşılandı.
Mustafa Sarıgül konuşmasında, "burada konuşan ses Sarıgül'ün sesi değil halkın sesi, İnönü'nün sesi, Mustafa Kemal Atatürk'ün sesi. İstanbul'da çalmadık kapı sıkmadığımız el kalmayacak" dedi. "İstanbul'un her köşesinde ayrım yapmadan, ötekimiz olmadan hizmet edeceğiz. Bana muhtar Sarıgül diyorlar. Evet ben hem muhtarların hem de İstanbulluların başkanı ve adayıyım. Sizden ricam, bir kardeşim 3 Akpartili'yi ikna edecek, İstanbul'u 20 yıldır yöneten iktidar yorgun, çözümleri yok. Kırmadan, kavga etmeden iktidarı teslim alacağız."
CHP İstanbul Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Sarıgül, partisinin Pendik İlçe Teşkilatını ziyaret etti. Seçim otobüsü üzerinde meydanda kendisini bekleyen kalabalığın arasına gelen Sarıgül, alkışlar ve sloganlar eşliğinde karşılandı.
BİZİM ÜZERİMİZE GELECEK, YAPMADIKLARINI BIRAKMAYACAKLAR

Büyük bir kampanyanın başladığını ifade eden Sarıgül, 'Ana felsefemiz şu, rakiplerimizin aleyhinde konuşmayacağız. Zayıf fikir agresiftir, güçlü fikir rahattır. Seçimi kazanacak olan sizsiniz. Konuşanlar konuştu bundan sonra siz konuşacaksınız. Bizim üzerimize çok gelecekler. Bize yapmadıklarını bırakmayacaklar. Ölüyü bıraktılar tövbe estağfurullah diriyi bıraktılar, Türkiye'nin neresine giderlerse gitsin, İstanbul'dan bahsediyorlar. Çünkü ateş bacayı sardı dedi.

'DEMOKRASİNİN İLK BASAMAĞI MUHTARLARIMIZDIR

Kendisini kötülemek için 'muhtar Sarıgül' denildiğini ifade eden Mustafa Sarıgül, 'Ben de buradan şöylesine bir cevap veriyorum. Demokrasinin ilk basamağı muhtarlarımızdır. Yurttaşlarımın oyuyla İstanbul Belediye Başkanı ben olacağım. Ama benim başkanlarım muhtarlarım olacak diye konuştu.

'20 YILDIR YORULDULAR, ENERJİLERİ DÜŞTÜ

Hiçbir siyasi parti farkı gözetmeksizin tüm yurttaşlarla beraber olacağını belirten Sarıgül, Sizden ricam şu, 3 tane yurttaşımızla konuşmanızı ve büyükşehrimiz için ikna etmenizi rica ediyorum. Bir kardeşim, 3 kişiyi ikna edeceksiniz. İstanbul'da 20 yıldan beri süren bir yönetim var. Yoruldular, heyecanları kalmadı, enerjileri düştü. Şunu unutmayın ki onlar artık Batan Güneş, doğan güneş burası hiç merak etmeyin şeklinde konuştu.
DURDURAMAZSIN, SUSTURAMAZSIN BENİ

Bazı insanların tuttukları kişilerle sokaklara yazılar yazdırdığını iddia eden Sarıgül, 'O yazıların altına utanmadan başka siyasi partinin amblemini koyuyorlar. Buradan onlara sesleniyorum, durduramazsın beni, susturamazsın beni. Gitme vakitlerine ne kadar kaldı biliyor musunuz 15 hafta, 30 saat. Kadınlarımıza, gençlerimize güveniyorum. Gençler sandıkları size emanet edeceğim. Sandıklarda geçen seçimlerde biliyorsunuz, gece saat 12'de zayıf oldukları yerde elektrikleri kestiler. Hükümdar adilse kanuna gerek yok. Hükümdar adil değilse 500 tane de kanun yapsan o kanunları, o sandıkları siz koruyacaksınız dedi. Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Sarıgül'ün konuşması sık sık sloganlarla bölündü. 'Çare Sarıgül, 'Çalışa çalışa kazanacağız şeklinde slogan atan gruba Sarıgül, seçim otobüsü üzerinden sarı atkılar atarak programını tamamladı..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz