Pages

Mustafa Sarıgül, 'Durduramazsın beni, susturamazsın beni'

Mustafa Sarıgül Durduramazsın beni, susturamazsın beni
Mustafa Sarıgül, 'Durduramazsın beni, susturamazsın beni'
Pendik’te halka hitap eden Şişli Belediye Başkanı ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Aday Adayı, “Durduramazsın beni, susturamazsın beni” dedi.

Pendik’te halka hitap eden Şişli Belediye Başkanı ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Aday Adayı kendisini durdurmaya yönelik karalama kampanyaları yapıldığını belirterek, “Durduramazsın beni, susturamazsın beni” dedi.
Şişli Belediye Başkanı ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Sarıgül, CHP Pendik İlçe Başkanlığı’nı ziyaret ederek halka hitap etti.
“Bu mücadele benim mücadele benim mücadelem değildir, bu mücadele bizim mücadelemizdir” diyen Mustafa Sarıgül, her kesimi, düşüncenin hakkına sahip çıkacaklarını belirtti.
Musstafa Sarıgül tüm kesimleri kucaklayan bir anlayış içerisinde olduğunu belirterek, "Cumhuriyetimizin değerlerini korumak ana görevimizdir. Camiler de bizim cemevleri de bizim. Dünyada 50 İslam ülkesi içerisinde demokrasi ile bağımsızlıkla, özgürlükle yönetiliyorsak 50 İslam içerisinde inançlarımızı özgür bir şekilde yaşıyorsak bunu Çanakkale’de , Birinci İnönü’de, Sakarya’da mücadele eden Mustafa Kemal Atatürk ve arkadaşlarına borçluyuz. Burada konuşan ses zannetmeyin ki Mustafa Kemal’in sesi. Burada konuşan ses hakkın, adaletin sesi. Burada konuşan ses Bülent Ecevit’lerin sesi. Burada konuşan ses İsmet İnönü’nün, Mustafa Kemal Atatürk’ün sesi” dedi.
“ATEŞ BACAYI SARDI”
Rakiplerin İstanbul’u kazanamama korkusu olduğunu ifade eden Mustafa Sarıgül, “Büyük bir mücadele başlıyor. Bu mücadelede ana felsefemiz şu. Rakiplerimizin aleyhinde konuşmayacağız. Demokrasi bayramı diyeceğiz. Çünkü zayıf fikir agresiftir, güçlü fikir haktır. Seçimi kazanacak olan sizsiniz. Konuşacak olanlar konuşsun. Bundan sonra siz konuşacaksınız. Bizim üzerimize çok gelecekler, bize yapmadıklarını bırakmayacaklar. Ölüyü bıraktılar tövbe estağfirullah, diriyi bıraktılar. Türkiye’nin neresine giderse gitsin İstanbul’dan bahsediyorlar. Çünkü ateş bacayı sardı” dedi.
Kendisine yönelik söylenen ‘Muhtar Sarıgül’ sözlerine cevap veren Mustafa Sarıgül, “Büyükşehirin önünde beni kötülemek için, karalamak için 'muhtar Sarıgül' diye bağırıyorlarmış. Ben de buradan ona şöylesine bir cevap veriyorum demokrasinin ilk basamağı muhtarlarımızdır. Önce onların, sonra yurttaşlarımın oyuyla İstanbul’un başkanı ben olacağım, ama gönül başkanım muhtarlarım olacak” diye konuştu.
Hiçbir siyasi parti farkı gözetmeyeceklerini ifade eden Sarıgül, tüm vatandaşları kucaklayacaklarını söyledi. Hitap ettiği vatandaşlardan ricada bulunan Sarıgül, şunları söyledi; "Bir kardeşim üç kişiyi ikna edeceksiniz. İstanbul’da 20 yıldan beri süren bir yönetim var. Yoruldular, heyecanları kalmadı, enerjileri düştü. 20 yıllık bir süreç ama sorunlar ortada duruyor. Çözümler duruyor”.
Kendisine yönelik karalama kampanyaları yapıldığını ifade eden Sarıgül, “Bazıları haber gönderiyorlar. Bazıları sabahlara kadar sokaklara belli adamlarla yazılar yazdırıyorlar. O yazıların ardına da başka siyasi partinin utanmadan, sıkılmadan amblemini koyuyorlar. Buradan onlara sesleniyorum. Durduramazsın beni, susturamazsın beni” şeklinde konuştu.
SARIGÜL SEÇİM OTOBÜSÜNDE SEÇİM ŞARKISI SÖYLEDİ

Cumhuriyet Halk Partisi'nden (CHP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan aday adayı olan Musafa Sarıgül Pendik mitingi öncesi seçim otobüsünde seçim şarkısı söyledi.

Cumhuriyet Halk Partisi’nden İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için aday adayı olan Mustafa Sarıgül, Pendik'te halkla buluştu. Mustafa Sarıgül öğle saatlerinde Şişli Belediyesi önünden seçim otobüsüyle Pendik’e doğru hareket etti. Pendik yolculuğunda partililer Sarıgül’ü yalnız bırakmadı. Sarıgül’ün otobüsünün çevresinde araçlarıyla konvoy oluşturan partililer sık sık otobüsün önünü keserek sevgi gösterilerinde bulundular.
Öte yandan, Mustafa Sarıgül Pendik yolculuğu sırasında ekip arkadaşlarıyla beraber alkışlar eşliğinde seçim şarkısı söyledi. Otobüste önce ’’Herkese kucak açtın helal sana Sarıgül’’ diye tempo tutuldu. Ardından Mustafa Sarıgül de arkadaşlarının yanına gelerek şarkıya eşlik etti.

’’30 Mart akşamı Taksim’de barış kazacak’’

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan aday adayı Mustafa Sarıgül, Pendik yolculuğu sırasında Gezi parkı olaylarının meydana geldiği Taksim’i işaret ederek ’’30 Mart akşamı Taksim’de barış kazacak, sevgi kazanacak,özgürlük kazanacak’’ dedi.

Cumhuriyet Halk Partisi İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan aday adayı Mustafa Sarıgül’ü Pendik yolculuğu sırasında partililer yalnız bırakmadı. Yolda sık sık seçim otobüsünün önünü kesen partililer Sarıgül’e sevgi gösterilerinde bulundu. Bu sırada elindeki davuluyla otobüse yaklaşan bir vatandaştan tokmağı alan Sarıgül davula vurdu. Bazı partililer ise Sarıgül’e gül verdi.

Bu sırada, seçim otobüsünden mikrofonlara konuşan Mustafa Sarıgül 30 Mart akşamı tasim meydanında barışın kazanacağını söyleyerek ’’30 Mart akşamı Taksim meydanında barış kazanacak, özgürlük kazanacak, 30 Mart akşamı Taksim meydanında binlerce yurttaşımız kazanacak Taksim meydanında binlerce yurttaşımız ötekisi olmayan bir anlayışla böyle olacak. Taksim’de sevgi kazanacak, barış kazanacak, özgürlük kazanacak" dedi.
Kaynak; http://www.iha.com.tr/mustafa-sarigul-durduramazsin-beni-susturamazsin-beni-politika-317211

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz