Pages

Mustafa Sarıgül Ümraniyeli Yurttaşlarla


Mustafa Sarıgül Ümraniyeli Yurttaşlarla
"Lütfen atanamayan öğretmenlere polisi, gaz bombalarını göndermeyin".

CHP Ümraniye İlçe Başkanlığı önünde yurttaşlarımızla buluştuk. Ümraniye'de vatandaşlarımızın sevgi gösterileriyle karşılandık. Büyük sevgi gösterileri ve yoğun ilgi sebebiyle zaman zaman zor anlar yaşasakta yurttaşlarımızın ilgisine çok memnun oldum.

Kendim de bir öğretmen olduğumu belirtmek isterim. Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi mezunu bir öğretmen olarak huzurunuzdayım. Bütün meslektaşlarıma, bütün öğretmen arkadaşlarıma sevgilerimi saygılarımı sunuyorum. Özellikle Van depreminde kaybettiğimiz 76 meslektaşıma Allah'tan rahmet diliyorum. Şu anda 300 bin öğretmen arkadaşımız atanamadı. 300 bin evine ekmek götüremeyen, annesine babasına ekmek götüremeyen, çocuklarına bakamayan öğretmenimiz var. Bir annenin babanın evladı işsizse, bir anneannenin, bir babaannenin, bir dedenin torunu işsizse o evde mutsuzluk vardır. 14 yıldan beri ülkeyi yöneten iktidarlar; lütfen ve lütfen atanamayan öğretmene polisimizi göndermeyin, gaz göndermeyin, onlara tomaları göndermeyin.

Dershanelerin durumu son derece vahim. 3 bin 600 dershane var. 100 bin öğretmen arkadaşımız orada ekmek yiyor. 25 bin çalışanı var. Siz diyorsunuz ki, "Ben 1 milyon vatandaşı kıyıda köşede bırakacağım". Bu meydan diyor ki, "Buna izin vermeyeceğiz".

Boynumdaki kravatı, beni pencereden izleyen bir amcaya verdim. 30 Mart akşamı yanına geleceğini belirttim. Kendisine "Önce gelip senin hayır duanı alacağımı. Sonra anahtarı Saraçhane'den alacağımı söyledim".
Mustafa Sarıgül Fan Sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz