Pages

Ben çocuklarıma haram para yedirmem


Ben çocuklarıma haram para yedirmem
- Şişli Belediye Başkanı ve CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mustafa Sarıgül, Kağıthane’de vatandaşlara seslendi. Sarıgül, “Şu anda hakkımda yürütülen tek bir şey yok. Ben çocuklarıma haram para yedirmem. Utanmadan sıkılmadan bazı televizyonlarda aylardan beri karalama kampanyası yürütüyorlar, kimse onlara inanmıyor” dedi.
Konuşmasına Kağıthane’deki anılarını anlatarak başlayan Sarıgül, “1976 yılında CHP Gençlik kollarına gidiyorum. Rahmetli hacı anam beni partiye göndermiyordu. ‘O işlere karışma’ diyordu. Diyordum ki ben de anacığım beni devlet dairesine alacaklar. 

1976 yılında CHP Şişli Gençlik Kolu sekreteri olarak 6 ay gittim geldim Kağıthane Belediyesi’nde iş başı yapmak için. Eve ve anneme anne ‘işe girdim’ diyordum. Sabah 8’de çıkıp akşam 6’da dönüyordum. Annem üzülmesin diye” ifadelerini kullandı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi olarak ANONİM şıkkını işaretleyebilirsiniz